pine beach overlay image

Pine Beach Belek

Akdeniz yaşam tarzıyla dolu bir tatil deneyimine hazır mısınız? Çam ormanında uyanıp gün boyu süren çeşitli aktivitelerle tatilinizi şekillendirin. İsterseniz kişisel pavilyonunuzda içkinizi yudumlayın isterseniz spada gevşeyin. Tatilde huzuru ve eğlenceyi bir arada deneyimleyin.

Rezervasyon

Touch the Green

Yeşile dokundukça hayata karışıyoruz. Çiçek kokmayı, ormana dokunmayı ve suyla arınmayı çok seviyoruz. Yeşil ile mavinin kıyısında, huzurun tam ortasındayız! Unutulmaz anlarınıza ev sahipliği yapmaktan onur duyacağız.

#TouchTheGreen

Pine Beach Parallax

Dört Mevsim Eğlence!

Çocukların kahkahalarıyla çevrilmeyi çok seviyoruz. Onlar güvenle eğlenirken, pavilyonda Akdeniz esintilerine teslim olmayı seviyoruz. Ailelerin mutluluğuyla “bir” olmayı, baş başa romantik tatilde “biz” olmayı seviyoruz.

Belki farklı dilleri konuşuyoruz ama bizce mutluluğun tek bir dili var. Bol kahkahalı masalarda lezzetli sohbetleri, günün geceye teslimini kutlamayı seviyoruz. A La Carte restoranda eşsiz maviliğin panoramik seyrine varıyoruz.

Sizinle her mevsim çok eğleneceğimizi biliyoruz.

Detaylı Bilgi

Tesis & İmkanlar

Akdeniz'in eşsiz doğasıyla unutulmaz bir yolculuğa çıkın!

Sıra Dışı Lezzetler

Bizimkisi bir lezzet yolculuğu… Mutfağımızın kapısını doğaya açıyor, organik tatları özel reçetelerle masanıza taşıyoruz. Lezzetli anları paylaşmayı seviyoruz! Sizi de yetenekli şeflerimizle lokal ve global tatların keşfine davet ediyoruz.

Pino Çocuk Krallığı

Burası çocukların krallığı!

0-6 yaş için oyun ve uyku odası, sinema salonu, su kaydırakları ve eğlenceyle dolu 8000 metrekarelik bir krallık…

Eğitimli kadromuz ile çocukların gelişimi için en eğitici aktiviteleri özenle hazırlıyoruz. Siz baş başa tatilin keyfini çıkarırken biz çok eğleniyoruz! Keyfinize bakın, onların sizi özlemeye zamanı bile kalmayacak!

Pino Çocuk Krallığı, dünyanın tüm çocuklarını ve kalbi çocuk kalanları kucaklamak için sizleri bekliyor.

Pino Kulüpleri

Yoga

Okçuluk

Antalya’ya Hoş Geldiniz!

Turizm şehri Antalya’da keşfedecek çok an var! Tarihin değerli şahitleri UNESCO mirasları, doğanın sunduğu en güzel manzaralar ve çok çeşitli aktiviteler ile bir tatilden arzunuz ne ise burada bulacağınızı biliyoruz. Tarihin, doğanın ve köklü bir gastronominin kıyısına hoş geldiniz.

Detaylı Bilgi

Antalya'yı Keşfedin

Antalya'nın size sunduklarını çok seveceksiniz!

Antalya Arkeoloji Müzesi

The Land of Legends

Aspendos

Çerez Kullanım Koşulları

Web sitemizi geliştirmemize, içerik ve reklamları size özel olarak uyarlayarak deneyiminizi kişiselleştirmemize yardımcı olmak için çerezler ve benzer teknolojiler kullanıyoruz. Kabul ediyorsanız “Çerezlere İzin Ver” seçeneğine tıklayabilirsiniz. Gizlilik Politikası sayfamızdan daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.